Tilaus- ja toimitusehdot


Toimitamme tilauksia vain Manner-Suomeen, emme veroteknisistä syistä ulkomaille.


*Tilauksen tekeminen*

Verkkokaupasta tilatessasi saat sähköpostiisi heti tilausvahvistuksen. Ennakkolaskun lähetämme sinulle kahden arkipäivän kuluessa tilauksestasi, yleensä jo saman päivän aikana. (Jos ennakkolasku ei saavu tuona aikana, otathan yhteyttä uudelleen vaikka sivuiltamme löytyvän "Ota yhteyttä"-sivun kautta, kiitos!) Tuotteita pidämme Sinulle varattuina 5 päivän ajan tilausvahvistuksen lähettämisestä. Ilmoitathan, jos haluat peruuttaa tilauksesi.

Verkkokaupassamme on 5 maksutapaa:

*Maksutavat*

VERKKOPANKIT
Tehtyäsi tilauksesi ostoskorilla voit maksaa heti tilauksesi kirjautumalla omaan pankkiisi (Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken , S-pankki, Ålandsbanken ja Nordea). Vahvistettuasi tilauksesi ostoskorissa palvelu siirtää sinut automaattisesti sivulle, jossa voit valita oman pankkisi. Huom! Muista palata vielä takaisin maksun jälkeen meidän sivuillemme! Saamme Paytrail oyj:ltä kuittauksen maksustasi ja postitamme tilauksesi sinulle noin 1-5 arkipäivän sisällä (jos teet tilauksesi aamupäivästä ja maksat sen verkkomaksun kautta, niin saamme useimmiten tuotteen/tuotteet lähetettyä kuitenkin jo saman päivän aikana).

Jos jostain syystä varastossamme on tilaamiesi tuotteiden osalta vajetta niin ilmoitamme sinulle asiasta viipymättä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

LUOTTOKORTIT
Verkkokauppamme tilauksen voit maksaa myös yleisimmällä luottokorteilla: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard. Vahvistettuasi tilauksesi ostoskorissa palvelu siirtää sinut automaattisesti sivulle, jossa voit valita haluamasi luottokortin ja suorittaa ostoksesi sillä.

Mikäli haluat maksaa tilauksesi luottokkorteilla, Vekaravintti toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Vekaravintti vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oyj:lle.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

Klarnan lasku
Kun valitset Klarnan laskun maksutavaksi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilauksesi postitetaan varastotilanteen mukaan sinulle 1-5 arkipäivän sisällä. Klarnan laskulla maksaessasi lisätään 4¤ (sis. ALV) laskutuslisä.
Kun maksat laskulla, sinun tulee ilmoittaa henkilötunnuksesi luottotietojesi tarkistamista varten. Laskulla maksettavat tilaukset toimitetaan ainoastaan tilaajan väestörekisterissä olevaan osoitteeseen. Huom! Lasku lähetetään asiakkaalle ainoastaan sähköpostilla, ja nyt Klarnan Joulukamppanjan ansiosta marras- joulukuussa tekemäsi ostokset erääntyvät maksettaviksi vasta 03.02.2016. Mahdollisista myöhästymisistä Klarna perii lisäksi huomautus- ja korkokulut. Mikäli sinulla ilmenee kysymyksiä Laskulla-maksamiseen liittyen, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, puh. 09-425 997 71

Collector Lasku/Osamaksu
Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 2000 ¤:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 ¤ laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois. Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 ¤ kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 ¤:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

ENNAKKOLASKU
Valittuasi maksutavaksi ennakkolaskun pyrimme toimittamaan sähköpostiisi tili- ja viitenumerot sisältävän ennakkolaskun tilauksestasi pääsääntöisesti 2 arkipäivän kuluessa. Ennakkolaskun maksettuasi suoritus näkyy tilillämme viimeistään seuraavana pankkipäivänä ja postitamme tuotteet sinulle 0-5 arkipäivän kuluessa suorituksen saapumisesta. Tuotteita pidetään varattuina asiakkaalle 5 vuorokauden ajan ennakkolaskun lähettämisestä laskien.

*Toimituskulut*

Tavallinen posti

Postitse lähetettäviin alle 50 euron tilauksiin lisätään posti- ja toimituskulut viiden toimitusluokan mukaan.
Yli 50 euron tilauksissa Vekaravintti oy maksaa posti- ja toimituskulut puolestasi. Tällöin emme peri siis posti- ja toimituskuluja normaalipostia käytettäessä.

Toimitusluokka määräytyy tuotteittain, ja suuruuteen vaikuttaa tuotteen koko ja paino:

  • Toimitusluokka 1: 1,30¤
  • Toimitusluokka 2: 2,40¤
  • Toimitusluokka 3: 3,00¤
  • Toimitusluokka 4: 4,40¤
  • Toimitusluokka 5: 8,00¤

Toimitusluokka 1:seen kuuluvat hyvin kevyet kirjekuoreen mahtuvat tuotteet. Toimitusluokka 2:seen kuuluvat kevyehköt kirjekuoreen mahtuvat tuotteet. Toimitusluokkaan 3:seen kuuluvat hieman painavammat kirjekuoreen sopivat tuotteet.Toimitusluokkaan. 4:seen kuuluvat postiluukusta mahtuvat, painavammat kirjekuoreen sopivat tuotteet.
Kaikki suuremmat ja painavammat tilaukset kulkevat toimitusluokka 5:ssa, käytännössä paketteina. (Kirjeen maksimipaksuus on 30 mm, jonka vuoksi vähänkin suuremmat tuotteet on nykyisin lähetettävä paketteina) Posti- ja toimituskulut katsotaan aina koko tilauksen mukaisiksi, joten tuotteiden määrä ja koot vaikuttavat lopullisen toimitusmaksun summaan. Verkkokauppaohjelma laskee posti- toimituskulut automaattisesti. Posti- ja toimituskulut voit tarkastaa myös tilausvahvistuksesta.

Postin pakettiautomaatti

Nyt voit valita toimitustavaksi myös Postin pakettiautomaatin, jolloin paketti toimitetaan joko kotipostiisi tai valitsemaasi pakettiautomaattiin. Pakettiautomaattia käytettäessä posti- ja toimituskulut ovat 7,50 ¤, painosta ja koosta riippumatta. Valitessasi toimitustavaksi pakettiautomaatin laita valitsemasi automaatin tiedot Toimitustapa-lomakkeen alalaidassa olevaan "lisätiedot" kohtaan. Lisätietoa pakettiautomaattien käytöstä ja sijainnista Postin sivuilta


Mikäli posti- ja toimituskulut vaikuttavat sinusta virheellisiltä tai kohtuuttomilta, otathan meihin yhteyttä.


VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT JA –OHJEET 22.6.2014 ALKAEN:

Uusi laki ei enää velvoita ainoastaan myyjää vastaamaan palautus- ja vaihtotuotteiden posti- ja palautuskuluista. Mahdollisissa palautustapauksissa tai jos haluat vaihtaa tuotteen/tuoteita, ota aina ensin yhteyttä kauppaan: info@vekaravintti.fi ja toimi sieltä saamiesi ohjeiden mukaan.

Tuotteillamme on täysi vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaan on kuitenkin aina ensin oltava yhteydessä myymäläämme ja tehtävä peruutusilmoitus 14 vrk:n kuluessa tuotteen saapumisesta. Peruutusilmoitus toimitetaan sähköpostitse osoitteeseen: info@vekaravintti.fi, ja siitä tulee käydä ilmi:
• Tilausnumero (löytyy sekä tilauksesta asiakkaalle toimitetusta vahvistusmailista että lähetykseen liitetystä lähetyslistasta)
• Asiakkaan nimi
• Tuote/tuotteet, joiden osalta asiakas haluaa purun tehdä
• Asiakkaan tilinumero (IBAN muotoisena), jolle hyvityssumma palautetaan
Jos lähetät peruutusilmoituksen ennen kuin ehdimme lähettää tuotteet, ei luonnollisesti palautuskulujakaan kerry silloin maksettavaksesi.

Tuote on palautettava erillisten, peruutusilmoituksen jälkeen asiakkaalle toimitettavien ohjeiden mukaisesti viimeistään 14 vrk:n kuluttua peruutusilmoituksen teosta. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja pesemätön sekä mielellään alkuperäisessä pakkauksessaan!

Etämyynnissä ostajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja sovittaa ja/tai kokeilla sitä, mutta tuotteen käyttöönottaminen poistaa palautusoikeuden. (Lisäinfoa esim. Kuluttajaviraston sivuilta)

  VAIHTO:

Jos haluat vaihtaa tuotteen/tuotteita, ota aina ensin yhteyttä kauppaan: info@vekaravintti.fi ja toimi sieltä saamiesi ohjeiden mukaan.

Voit yhden kerran vaihtaa tuotteen/tuotteita lähetyksestä ilman kuluja. Seuraavan vaihtokerran kulut maksat itse. Korvaavat tuotteet lähetämme välittömästi kun aiempi tuote on palautunut meille ohjeiden mukaisesti.

  PALAUTUS:

Mahdollisista PELKISTÄ palautuksista aiheutuvat kulut ASIAKAS MAKSAA ITSE.


  NOUTAMATTA JÄÄNEET LÄHETYKSET:

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei enää riitä palautukseksi, vaan asiakkaan on aina tehtävä ensin peruutusilmoitus ja sitten toimittava saamiensa ohjeiden mukaisesti. Jos asiakas ei nouda lähetystä, se palautuu meille takaisin, ja Posti käsittelee tuollaiset lähetykset eri tavoin, joten niistä koituu asiakkaalle suurempi menoerä palautuskulujen osalta kuin mitä tulisi palautuksesta. Tällaiset palautuneet lähetykset käsittelemme muutoin kuin palautukset (asiakkaalta laskutetaan Postin laskuttamat palautumiskulut), mutta jäämme odottamaan asiakkaan yhteydenottoa asian tiimoilta.


  OSAPALAUTUSTEN VAIKUTUS POSTIKULUTTOMUUTEEN

Tapauksessa jossa alkuperäinen tilauksesi on ylittänyt 50¤ (Vekaravintti on maksanut posti- ja toimituskulut puolestasi) ja palautat tuotteita niin että lopullisen tilauksesi arvo jää alle 50¤ niin vähennämme silloin alkuperäisen lähetyksen posti- ja toimituskulut sinulle maksettavasta palautussummasta.

  Mahdollisten erimielisyyksien ratkaiseminen

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. (Lisätietoja kuluttajariitalautakunnan verkkosivulta osoitteesta www.kuluttajariita.fi).



Vekaravintti ei vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Kaikissa tuotteissa on mukana alv (kirjoissa 10 %, kaikissa muissa 24 %).

IP osoitteesi: 54.81.88.93
Copyright © 2017 Vekaravintti. Powered by Zen Cart